onsdag 26. november 2008

Då e vi igang!


Jepps! No skjer det ting! Igår leverte eg heimeeksamen. Rett nok ein frykteleg dårleg ein, som eg verken korrekturleste eller kjempa hardt for å få til.. Men! Den e levert. OG godt e det.. No e vi heime hos foreldra te Vegard, drive og pakka tilhengar og bil.. Herreeeguuud kor mykje crap eg har spart på opp gjøna åra.. Eg hadde jo ei skikkeleg opprydding då eg flytta ilag med Vegard, men likevel har eg på to år klart å samle opp det dobbelte med bøke, cd'a og kle. Argh. Eg skal slutte med det. For kvart plagg eg kjøpe skal eg gje eit te frelsesarmeen. Jepp. Det e planen..

Vi køyre avgårde tidleg imåra, so vi har goood tid over fjellet. Grua meg egentlig litt til å køyre over fjellet, men vi tar det roleg so må det jo gå bra... Vi skal slenge ifrå oss saker og ting i huset, det blir spennande å sjå ka Vegard syns. Han hakje sett det endå!! Håpakje han får fullstendig angsten og angra når han ser det... Eeehhh.. Det må gå bra!

På fredag skal vi i begravelse te Alla... Stakkars gamle Allamosta.. Systa te besta, og den snillaste dama i to sko.. Det e trist at ho e vekke, men på same tid so va det kanskje godt for ho å sleppe.. Ho va godt over 90 år, 94 trur eg... Dei siste åra har formen svikta og ho har for det meste låge på sjukeheimen og vore forvirra.. Eg håpa ho og besta sete i himmelen (eller kor dei no e) og skravla og skåla.. Det fortena dei. Verdens beste damer! Ingen over, ingen ved sia.. Det e skikkelig rart at det e eit halvt år sia besta dø.. Eg tar meg fortsatt i å tenke at eg må få tia te å reise te Sandane og besøke ho kvar gong eg ska heim... Sånn trur eg det kjem te å vere ei stund..

Uansett, det føles bra at vi e på gli no, hei hurra!

2 kommentarer:

Trude sa...

eg tar i mot alt crap av kle, sida eg e ei så behjelplig og grei!
ja, besta og alla har sikkert sin eigen lille fest akkurat nuh!

Katrin sa...

hehe, du e no uselvisk du trudemor! Vi får sjå på saken når eg pakka ut;) Du får eit klesplass pr vegg du måla.God deal!