tirsdag 9. desember 2008

Ønskeliste*

- Ipod
- Veakorg
- to-tre polakka
- tusenvis av kroner
- viljestyrke
- organisatoriske evner
- Bergans jakke, sånn varm, god, fin og lilla
- heite sko! Fryse på beina heile tia..
- Den nyaste boka te Liza Marklund
- St.mandag, den nye te Vamp
- tøffe ting og tang te huset
- og alt mulig anna som e nyttig og kjekt


Det nærma seg jul.. Styggfort!! Eg hakje kjøpt ei julegåve.. Jabbadabba seie ein te den slags..Satsa på å ta ei skikkeleg rykkje når eg kjem heim att.. Må fyst berre måle stova, kjøkkeninnreiinga og flisene. so kan eg pinadejen starte å tenke på anna hus.
Jobba litt med masteren med Marri idag, og herregud... viss det her går, då går jaggupina alt....
Vel vel..

2 kommentarer:

Hanna sa...

Du e så flink atte. Blir ikkje så veldig overraska om du til sommaren feirar vel overstått master i slottet ditt;)
Føle det e altfor mange polakka på dansegolvet på byens uteplassa som hadde gjort seg bedre i huset dåkkas - kan prøve å tipse dei om det på lørdag.

Katrin sa...

Det e konge av deg om du sende dei te oss! Men dei må få danse frå seg, eg orka ikkje vrikkande, svettande polakka i huset;)
Eg håpa du har det bra Hanna Montana!