søndag 20. februar 2011

Jessda!!!

DÅ folkens!!! Dååå er bilen i boks :)
Gjenstår berre formaliteter som signerer av lånepapir og henting av bil, men anywhoooooooo, vi har snaaart bil igjen.. Det er ein rimelig strøøøken og stilig mitsubishi outlander. Blir sååå stas ha køyre rundt i den, istadenfor den gamle, lørvete forden.. Eller, sånn som det har vore den veka her: ingen bil! Grusomme gabriel. Eg elsker huset vårt, og eg elsker å bu på Ålhus, men jaggu er det trasigt å ikkje komme seg ut av bygda.. Altså, eg har vore utav bygda, men ikkje på dagen då eg er heime med Heddababyen ...

Så ja.. Tidenes dølleste blogginnlegg, men eg er glaaaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaad!!!

1 kommentar:

Hanna sa...

Gratulerer!
Med ny bil er det gjerne gode utsikter for fleire turar austover etterkvart? :)

Ellers høyres permisjonstida herlig ut. Tid til sånt som ein ellers aldri har tid til (bortsett frå når ein egentlig skal skrive masteroppgåve), som å sjå på trash tv midt på dagen.
Du er forresten heldig som forlengst er ferdig med alt som heiter masteroppgåve!