onsdag 18. februar 2009

Huhei kor det går!

 
NO fyke tia forbi her. Dagane og vekene går so fort at det e nesten te å bli svimmel av. Ein dag e det mandag, dagen itte e det fredag. Sånn føles det! Har alltid ein heil mengde med ting eg må gjere, og ein stooor del av ditta bli aldri gjort.. Ehheee.. Eg har nok ein del å hente på sjølvdisiplin.. 
MEN, sånn har eg jo alltid vore. Og eg har alltid komt i mål.. Sjølv om eg kanskje burde stikke fingeren i jorda og innrømme at eg ALDRIALDRIALDRI har hatt så masse å gjere før. Det ekje berreberre å kombinere ped.leiar jobben, oppussinga, vedhogging og masterskriving. Og MERKELIG nok so e det den siste delen der som alltid blir nedprioritert. Smart. Kjempesmart. Gaaah.....!!!!!
Velvel.. Imåra e ein ny dag! Kine kjem opp her og vi skal ha studiedag ilag. Hipphipp! Eg gler meg. Kine e so kjekk og koslig:) Vi skal studere, lage oss deilig lunsj, so skal vi inn i Ålhusdalen og leike med hestane til IngerJohanne. Det blir ein so fantastisk god dag det:)

Ingen kommentarer: