tirsdag 3. februar 2009

Hoho, folk altså!

Som Kine ville sagt; FOLK ALTSÅ! kom over ei side på nettet med ein del fantastiske kjendissitat. E DET FAKTISK MULIG?!?

ENJOY!


»
Jeg vil at Brooklyn skal døpes kristent, men foreløpig vet jeg ikke hvilken religion! David Beckham

»
Jeg har ti par treningssko. En for hver dag i uken. Samantha Fox

»
Jeg er tilhenger av dødsstraff. Om man begår en forbrytelse, må man få en passende straff. På den måten får man en lærepenge til neste gang. Britney Spears

»
Hver gang jeg ser barn som sulter på TV, så kan jeg ikke la være og gråte. Jeg mener, jeg vil jo veldig gjerne være så tynn, men uten alle de fluene og død og sånn. Mariah Carey

» Jeg blir ikke fornærmet av dumme blondinevitser, fordi jeg vet at jeg ikke er dum. Jeg vet også at jeg ikke er blond. Dolly Parton

"Jeg har sagt det tusen ganger før, og nå sier jeg det for tredje og siste gang" - Kjell Magne Bondevik


2 kommentarer:

Trude sa...

hahahaa! her snakka vi inkompetente brød.

Katrin sa...

hehe, det e det jo ingen tvil om. Eg ler meg i hel. "ti par sko, et for kvar dag" Den e faen meg den beste!