tirsdag 8. september 2009

Haustfaen...

Av ein eller anna grunn gler eg meg skikkelig til det blir vinter. Det kan vere fordi den hausten her ser ut til å suge sånn vermessing.. I august regna det 27 av 31 daga.  Berre so det e sagt; eg e egentlig ikkje typen te å klage på veret, men no helde det pina meg på å tilte her... Det regna KVAR dag. Det regna HEILE dagen! Åååeeeh! Hausten skal vere knasande blad og skarp fin luft! 
Eg vel å ha trua, og satsa på at den slags ver kjem snart.. 

Idag har eg hatt plandag. Det ve sei at eg har fri frå jobb (!!!!), eller, eg har fri frå avdelinga for å jobbe med planar. Heilt ærleg, idag har eg lest 34 sider om Karlstadmodellen, skreve ei halv møteinnkalling, og prøvd å få ting til å stemme. Det ekje so enkelt so ein gjerne skulle tru.

OGso har eg fyrt i ovnen. Det e faen so kaldt.

2 kommentarer:

Trude sa...

hahah, lika headren din!

Katrin sa...

hehe ja det e ganske snydens lekkert:D