søndag 25. januar 2009

Kaffi er god vin!

Som bestefar ville sagt.
Idag har det blitt noken koppa. Som ei slags opplading til lesing og skriving på masternivå. Det vart med koppane igrunn.. Søndaga e jo so stappfulle av viktig sport eg må sjå. Og dessuten e eg so inderleg trøtt og sleten. Åååå, ditta arbeidslivet tar på. Gje meg ein søndag te, so e eg klar! Eg lova.
Eg e dessuten litt nervøs for imåratidleg. Eg, SVIMETE eg, har fått ansvar for å bestille Bruce Springsteen billetta til ein heil gjeng... eg føle det e som eit stort og tyngjande ansvar. Tenk om eg forsøve meg? Tenk om eg trykke feil? Tenk om eg berre får tak i to billetta?? Å gud. Presset blir for stort. Eg trur eg skal både ringe og bestille på nett. Då e jaffal oddsa LITT beire... Eller...??? Bildet e frå konserten på Valle Hovin i fjor sommar. Tre tima kongeleg rocking frå the BOSS. Det va jaggu konge. I år skal han spele på Koengen i Bergen. Eg må sei eg må gje han kudos for å ha konsertane sine i dei delane av norge som eg befinne meg i. Bra Bruce!

Saken e biff. Eg må få te å bestille dei billettane. Ferdig snakka.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Lurer på kva som kom først: din tilbakekomst til jølster eller din utstrakte bruk av "jaggu". Tenker at sistnevnte følgte som ein direkte konsekvens av førstnevnte ;)
Kor stort er huset? Fleire stuer + kjøkken + ti-tolv rom?!? Høres ut som et slott

Katrin sa...

Hehe.. Det har noke med at eg prøva å renske språket, kvitte meg med banneorda mine.. Det e det nemlig ein del av! Men no e det full skjerpings, kankje ha noke av at ungane i barnehagen kjem heim te mor og far og seier: idag sa katrin fyfaenihelvetesmulatthomo. Det blir for dumt;)