torsdag 8. januar 2009

Happy new house! And year..

Allright. Eg e på nett igjen. Men berre for ein liten halvtime. Det e so utruleg fantastisk upraktisk å ikkje ha nett i huset endå. Men idag tok eg grep, ringde Enivest og sette dei på saken. Jepp!
Torsdag idag. Torsdag e min master/fiksealtsommåfiksast dag. Det vil sei at torsdag er egentlig ein travlare dag enn vanlege dagar. Men sånn e det no berre. Måtte ned te mamma og komme meg på nett, fordi eg måtte sende og hente noke masteropplegg. Praktisk. Veldig praktisk.

Ellers e livet godt! Den nye jobben e konge! Haha, gullkorn på gullkorn ramla ut av munnen på ungane, det e faen meg vittig. Den hittil beste:
"Ka heite du?"
"Katrin."
Stillheit.... "Menneh du.. Eg slite litt med l(r)'en, kan eg kalle deg Line?"

Haha!!!!!!!!!!! Kor utrulig vittig kan ein igrunn bli?!?!?

Eg må komme meg vidare her i verden
Live long and prosper!

Hanna!!! Adressa mi e Ålhus, 6847 Waterend! -mail me up!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ååå. E du sånn flink voksen som klara å holde maska, eller ler du av dei stakkars små?

Katrin sa...

haha det e jo ikkje mulig å ikkje fline litt av den slags!! Men eg prøva å ikkje skrattle ungane opp i fjeset, for det føles kanskje ikkje so kult. men sann mine ord, det ekje lett!!