torsdag 18. november 2010

Long time - no blogg!

Ja.. Eg har hatt ein lengre pause gitt. Uten egentlig å vite koffor, trur kanskje at ammetåka har slått til igjen, og eg har rett og slett glømt at eg hadde den bloggen her.
But but, it's not onlyonly, no e eg back. Men kan ikkje akkurat garantere at det blir dagleg blogging, for det e berre å innrømme det; det skjer ikkje sååå masse spennande i mitt liv!
Eller, Hedda gjer jo mange lure triks, men eg ekje so keen på å brette bilder og historier av ho ut på nettet. Kall meg skeptisk, eg tåle det!

Menneh huset vårt har blitt fint! ai ai ai!! So deilig å vere i boks. Vi har jo kjelleren igjen, men det er heldigvis lenge til vi har bruk for den, så den får berre vente. No skal vi berre kose oss og vere familie :)

I natt holdt Hedda Onemanshow frå 23-04.30. Eg e offisielt verdens trøttaste tryne gitt.. Håpa det betyr at ho har tenkt å sove i natt, ellers kan det fint hende at eg blir syyyyyyk i hodet mitt... Jaja, shit skjer!

1 kommentar:

Trude sa...

JEY! ser fram til mykje bra underholdning!