tirsdag 5. mai 2009

Faen. Rett og slett FAEN!

Jada. Det gikk som det måtte gå. Veilederen vår tvila på at vi klara å levere i tide. Ågudihimmelenegklikkaaaaa...! Skal til oslo på fredag og legge en kriseplan, for vi MÅ, SKAL OG VIL levere no i mai. Tanken på å ha det hengande over meg eit halvt år til gir meg skjelvingar og brekningsfornemmelsar.. ORKA det berre ikkje...

Har gått i ein depresjonsdøs i heile dag, det føles som om alt har rakna det siste døgnet. Men, når eg tenke meg om so e det jo ikkje soooooooo big deal. Det e berre ei oppgåve. Mange må utsette levering. Det e berre det at eg VIL ikkje det... Åååeee....

får gi det en sjanse.... En siste innspurt. Går det ikkje, så går det ikkje. Det e jo igrunn det alle spådde.. Og eg har lyst å motbevise det.. Så.. Here goes nothing. Absofuckinglutely NOTHING.

Lykke til.

1 kommentar:

Pida sa...

Håper det ordna seg snupp:)